søndag den 4. marts 2012

Scrapguf

Her er alt det jeg ikke vidste jeg ikke ku'  leve uden:


Basispapir,  beige mønsterpapir, Old world Stack fra DCWV - elsker det papir, forskellige stencils,  4  farver distress ink, 7 dies, 2 Nellie Snellen punch/embossing, 3 stempler, stickels og glossy accent og nye knive til skæremaskinen................
OG det er absolut nødvendige ting...... og det hele kommer i ganske godt selskab syns jeg....

Min scraphule:










Ja det er så her jeg hygger igennem.....

22 kommentarer:

  1. Wauw sikke nogle lækre indkøb. Det er da en super lækker scraphule du har.

    SvarSlet
  2. Llækre indkøb ... og dejlig scraphule du har dig der ...

    SvarSlet
  3. Hold nu op en lækker legeplads du har. Og lækre indkøb. Glæder mig til at se hvad du får lavet. kh 10na

    SvarSlet
  4. Sikke nogen superskønne ting du har købt, kan godt forstå du ikke kunne leve uden dem!
    Sikke et overlækkert scraprum du har, bliver helt misundelig, da mine ting ligger i æsker og kasser rundt omkring i stuen og soveværelset og jeg må sidde ved spisebordet (ret upraktisk når bordet der skal spise).

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig scraphule du har - og så sådan en orden i sagerne ;)
    ....og så fik du da en hel del skønne ting med hjem igår - og heldigt når du nu slet ikke vidste du ikke kunne lave uden :D

    SvarSlet
  6. Hold da op du har shoppet en masse lækre sager!!!

    Skøn scraphule du har dig..!!
    Lækkert både med skrive bord og arbejdsbord på værelset.. og godt bord til
    bigshotten også...

    SvarSlet
  7. Hold da op et lækkert scrapværelse, du har! og skønne sager du har købt!!

    SvarSlet
  8. Skønne ting og sager du nu ikke skal leve uden længere - og sikke en dejlig hule du også har.

    SvarSlet
  9. Hold da fest for et scraprum, det er jo helt vild hvad du har, waw.
    Nå så måtte vi godt se hvad du have købt, ha ha
    Åh det old world papir har jeg også, skønt - og så har du købt dies fra Marianne design, skøøønt og det stempel med muren. Du må være en lykkelig qvinde ;P

    SvarSlet
  10. Ja, jeg siger som Jette, du må være en lykkelig qvinde, med den hule, var den min, kom jeg aldrig op i dagslyset. og jeg er da glad for du fandt hvad der skal til for at holde liv i dig, en del af det du har købt, er jeg sikker på, at jeg også må ha` for at overleve, jeg har planer om at lokke Max til at køre mig op til: fru Hansens hobby, der har jeg ikke været før, og jeg kan se på hendes "side" at hun gør meget i dies.
    knus morkaren. p.s. tillykke med alt dit nye legetøj.

    SvarSlet
  11. Hu ha nogle lækre nødvendigheder du har investeret i - og din hule ser sandelig både hyggelig og spændende ud.

    SvarSlet
  12. Mange lækre sager har du da købt. Tænk at du ikke vidste at du kunne leve uden dem. Der er flere af dem jeg godt kunne have fortalt dig om =D
    Lækkert krea rum du har, alt er jo næsten inden for rækkevidde

    SvarSlet
  13. Du har godt nok fået rigtig lækre sager med hjem. Og de kommer også til at bo fint - og ikke for sig selv...haha.
    Det ser rigtig hyggeligt og kreativt ud hos dig. Og så kan jeg jo godt lide orden...og det har du sandelig.
    God ny uge.

    SvarSlet
  14. Så mange skønne ting du fik købt... dejligt med sådan et udvalg i butikkerne. Også et flot Lo du nåede at lave... jeg nåede ingen , kun at bruge penge;-) Dejligt at hilse på dig, selv om det ikke var ret meget vi nåede at snakke. God aften

    SvarSlet
  15. Fed hule du har og sikke nogle lækre indkøb :)

    SvarSlet
  16. Ja, her var det mye å hygge seg med:D
    Et herlig rom for et kreativt menneske!
    Klem:)

    SvarSlet
  17. Fantastisk lækre køb du har gjort dig! Det er ligefør jeg har lyst til at invitere dig hjem til mig, så du kan hjælpe mig med at få system i min hule, for jeg kan skisme ikke selv! *lol*

    Knus Mie

    SvarSlet
  18. Ej, jeg er dybt misundelig - det ser så lækkert ud, både indkøb og "hule".

    SvarSlet
  19. Mums .. dejlige indkøb .. og wauw, hvor en skøn hule. Glæder mig vildt til jeg en dag får mulighed for et scrapværelse, men indtil videre bor sønnen jo stadig hjemme .. så jeg har en krog i stuen :)

    Knus :)

    SvarSlet
  20. Tak for alle jeres søde kommentarer, dem sætter jeg stor pris på...

    SvarSlet
  21. WOW, hvor er din "hule" fed!
    Kan sørme godt forstå du ikke kunne "leve uden" dine indkøb, det er jo ene lækkerier :)

    SvarSlet
  22. Super lækker "hule" du har :)

    Fortsat god dag.

    SvarSlet