lørdag den 7. december 2013

Et kort på en dag

Ét kort!...... Et enkelt kort, er hvad jeg fik lavet på en hel dag! Egentlig er det til at grine af: Pakker både trolley og tote - man skal jo nødig gå ned på grej - og alt hvad man får lavet er et enkelt kort! Det er da grineren.... men det var den hyggeligste dag længe, med masser af grin og snak - og så er det jo egentlig ligegyldigt hvor meget der bliver lavet.  Tak for en hyggelig dag Lise-Lotte, selv om det jo er over en måned siden, men bedre sent end aldrig.....





Tak fordi du kiggede forbi...
Ha' en rigtig go' dag....

10 kommentarer:

  1. Smukt kort :) Kender godt det med at pakke en masse - men er dog blevet bedre til at få lavet noget når jeg er ude - fik jeg at vide til både convention og scrap i Munkebo at jeg hahvde nået meget.

    SvarSlet
  2. Super lækkert kort.. Og ja, kender alt for godt det med ikke at få lavet så meget :)

    SvarSlet
  3. Rigtig fint kort Vivi, og ja hvem kender ikke det med at man altid får lavet alt for lidt, når man tar ud, men bare det er hyggeligt, det er nok det vigtigste he he.
    Håber ikke I er blevet helt oversvømmet deroppe?

    SvarSlet
  4. Ha ha ... ja sådan er det at være scrapper. Det kort du fik lavet er jo så til gengæld fint ;)

    SvarSlet
  5. Jeg kender det :-). Utroligt smukt kort. Men så har du så også rørt dine lattermuskler og snakket i stedt for mange kort. Kort kan du lave alene, nyde samvær skal man, når lejligheden byder sig :-).

    SvarSlet
  6. Smukt kort, gennemtænkt, fin farvesammen sætning, det er kvalitet i stedet kvantitet. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Super flot kort og dejlige farver :0)

    SvarSlet
  8. Det var da godt, at det så blev sådan et fint kort du fik lavet. Det er rigtig sødt og flotte farver. Dine blomster er jo selvfølgelig prikken over i'et.
    Jeg har da prøvet at pakke i 14 dage til convention. Rejse af sted med stor kuffert og løse poser. Og så overhovedet ikke nå at åbne tasken......haha. DET er da for dumt.

    SvarSlet
  9. Et rigtigt flot kort og fin at du fik lavet et helt kort.... det opnår jeg aldrig sådan en dag :-))

    God aften

    SvarSlet